Nov 17, 2010

Alhamdulillah...

tq kerana sokongan

Alhamdulillah,
tq tuk korang semua kerana sedikit sebanyak menyokong hasil karya aku yang tak seberapa ni.
baru je 3 bulan aku berblogging ni, dan Alhamdulillah follower atau pun "yang dihormati" di tentang-tentang ni da mencecah 100 orang lebih..

ingin juga berterima kasih kepada sifu Ben Ashaari sebab sudi mengikuti blog aku ni..
aku telah mengambil sedikit sebanyak daripada komen dan nasihat beliau sebagai jalan untuk aku terus menulis...
terima kasih kepada korang semua..
Selamat Hari Raya Aidil Adha...

Chaw..
salam


6 comments:

Kyuubi said...

wah tahniah2. Dah makin ramai folower. teruskan brblogging :)

Aidiladha, Cuti dan pendatang

aima in luv said...

bangganya abg ben jdi follower...
tahniah2

IBU WAFIQ said...

salam kenal..tahniah...ibu wafiq baru nak belajar merangkak berblogging nie..

Hishyamuddin said...

tq semua..
nak cari kawan blogger ramai2 dan kite kongsi-kongsi cerita...tq

Solihin Zubir said...

hadiah senyuman.. wahh.. menarik!
gud luck bro! :D

wanyusnira said...

balas kunjungan pagi tadi :)

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates