Oct 20, 2010

Masihkah Awak Ingat lagi?


Awak, tak cukup lagi ke kasih sayang yang saya berikan kepada awak selama ni?
Tak cukup lagi ke belaian manje yang saya barikan tuk awak sebelum ni?
Tak cukup lagi ke pengorbanan yang saya curahkan tuk awak sebelum ni??
Saye masih ingat lagi awak, mase kita di puncak kebahagiaan.
Saye ase dunia ni kita yang punya.
Sepanjang masa senyuman saya ni lebar sebab awak yg ceriakan...






Tapi, Masihkah awak ingat lagi??
Masihkah awak ingat masa kite keluar sama-sama dulu,kita pergi ke shopping complex, mase kite keluar pintu tu, awak terjatuh longkang. Nasib bek la longkang tu tak dalam sangat, lau tak, gerenti awak da luka-luka. Tapi, tak kan la sebab saya gelakkan awak dulu, awak nak tinggalkan saya ?









Awak,masihkah awak ingat lagi masa kita duk dating tepi pantai dulu,
Kite duk rapat-rapat, dan tiba2 camne ntah ade bunyi pruuutt dtg dri awak
Maaf la awak,saya tau awak wat pe tu, tapi, saya tak dapat nak tahan sangat la ritu,
Saya terpakse lari kejap sebab kuat sangat bau petai
Saya tahu awak minat petai. tak kan la sebab tu awak nak lari dri saya ?








Awak,masih kah awak ingat lagi mase awak cakap nak belanja saya lunch dulu?
Awak cakap saye boleh order ape je.saye pun order la.
Mase tuk bayar, awak tak cukup duit pulak, nasib baik la saya bawak duit lebih,
kalau tak, terpaksa la kita duk kat dapur,basuh pinggan.
awak, saye tak boleh bayangla awak,ngan baju punya lah cantik,duk dapur basuh pinggan.










Awak, masih kah awak ingat lagi masa dalam kelas professor daud mase awal-awal 
sem dulu?
Awak duk depan saye, tiba-tiba saye tengok awak duk gelak sorang-sorang,
Prof marah awak,maaf la saye  tak dapat nak tolong awak masa tu,
sebab mase tu saye tak tau ape yang awak gelakkan,
Rupa-rupanya awak gelakkan kepala prof yang botak tengah tu,
Tak kan sebab ni awk nk tinggalkan saye jugak??















Awak,masihkah awak ingat mase kite jalan sama-sama masa nak gi kelas dulu?
Awak marahkan saye sebab ade awek yang tegur saye,
Kenapa awak nak marahkan saya, marah la awek tu,
Mase awak marah-marah saye tu,tiba-tiba lak awak tertendang batu,
Tergolek awak kat atas jalan tu, maaf la awak, saye terlambat sikit je tolong awak,
Sebab , mase tu tangan saye da penuh ngan buku awak dan saye.
Tapi tak ape, saye sempat tarik tangan awak kan,
Tapi, tak kan la sebab tu awak nak elak diri dari saya ni?









Awak, masihkah awak ingat lagi?
Masa kite pergi datting di tepi pantai dulu, awak mintak saya belikan awak wau, tapi saya malu la awak, tapi tak pe,demi awak saye pergi belikan.
Saye bagi kat awak, awak gelak-gelak lak,awak kenakan saya kan.
mentang-mentang la mase tu,semua orang kat situ duk pandang kat saya je.
Tapi tak pe,saye tak marah, cuma saya merajuk sikit je.
Tapi awak sampai hati cakap saya ngade-ngade lak.
Sebab ni ke awak nak tinggalkan saya?










Tak pela awak,lau awak da memang nak tinggal saya,
Awak pergi la kat die k?
Awak kena tahu yang lelaki ni masih cintakan awak
Walaupun awak rasa lelaki ni da tak penting tuk awak pun tak pe.
Awak pergi la bahagia dgn dia, tinggalkan lelaki ni seorang lam derita pun tak pe.
Janji awak epi….






saya sedar la awak,
Lelaki ni lah yang tak mampu nak wat awak bahagia kan?
Lelaki ni selalu wat awak sedih je kan?
Lelaki ni tak mampu nak jaga awak baik-baik lagi kan? 
Tapi awak, saya sayangkan awak lebih dari segala-galanya...



















awak,lagu ni saya nak awak dengar baik-baik ok....
biarlah saya sendiri saja disini...

















sekian sudah cerita untuk kali ini.




cerita ini adalah rekaan semata-mata tiada kena mengena dengan yang masih bujang ataupun yang sudah berpunya...






12 comments:

si biskut said...

sian awak kan..jangan lar sedih sangat.adat lar tue.aku pun dah terbiasa sgt jadi macam tue.cool ok.

CiK QiQi said...

keh44444...sbb kentut ha..ish3333333...xsnonoh bnor..keh33333333

alorlete said...

menarikk...

beautiful_rose said...

tu pon le jadi penyebab ke?

FaiZ said...

sabor....dugaan jer ni...

M a W a D D a H said...

cian kat ko kan...rilekss bro...

nulhazwany abdul malik said...

tumb up ! best la

wee malu kot kentut bau petai

Cik Moon said...

ahaakkss..entry yg menarik..

Enche' Kucing said...

hai,..awak, awak....hmmmmm

Hishyamuddin said...

si biskut :tq
cik qiqi : hahaha..tau xpe, memalukan je..
beautiful_rose : mcm2 bnde leh jdi pnybab lam dunia ni.tol x?hehehe
faiz & mawaddah: tq
nur hazwany : tocey2!!hahaha..tu la kuat ngat makan petai..hehehe
cik moon: tq cik moon..teruskan menyokong.heheh
enche kucing: ye saye???

nadz_teyn said...

haha..suke2..skng tgh mood nk bace story mengong2 camni..nice =))

Hishyamuddin said...

nadz : tq..ikut mood gak ea??ish3..haha
lau nak yg mengong2, slalu la dtg sini..

Instagram

Yang Dihormati


Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates